יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

"אם את חולמת את זה, יהיה לך את זה..."

באחד מערבי החורף הקרים מאוד שהיו בחורף האחרון, צעדתי עם קבוצת הנשים שהולכת איתי, לקח לנו קצת זמן להתחמם ובינתיים מלבד ההנחיות שלי להגברת הקצב ולתרגילי זריזות במדרגות שנשמעו מידיי פעם, כל אחת מהן הייתה שקועה במחשבות. מחשבות על היום שהיה, על היום שיהיה מחר, על שעות הכביסה שעוד יש לקפל ועל הג'אנגלינג המטורף הזה של החיים, בעיקר שלנו, הנשים.


איך את מצליחה לשמור על עצמך ככה? שאלה אותי אדווה.  "יאללה, תפתחי קבוצת הליכה, אני באה".  "ואני מצטרפת אמרה אחרת..."  בעבודה קשה. עניתי.  המון רצון. בעיקר לנהל לעצמי את הזמן נכון כך שאוכל לפנות לעצמי 3-4 שעות בשבוע לעסוק בפעילות גופנית.  ככה נפתחה קבוצת ההליכה ספורטיבית.  ומשם הדרך אל הסטודיו שפתחתי הייתה ממש קצרה.  
באותו ערב חורפי קר, אחרי ההליכה החלפנו כמה מילים וכולן שמחו על ההזדמנות לצאת מ'ארבע הקירות' ולנשום אויר ועוד לשרוף קלוריות.  

יום אחד יהיה לי סטודיו, שיתפתי בקול את מחשבותיי.... כזה עם פרקט ומראה ומוסיקה נעימה שאפשר יהיה להתאמן בו באוירה נעימה וקסומה.  אני ממש רואה אותו, את הסטודיו עומד מוכן.

"אם את חולמת את זה, יהיה לך את זה....."  אמרה לי רוחה.  "יהיה לך סטודיו. והוא יהיה מלא בנשים שמגיעות אלייך בשביל מי שאת ומה שאת מעניקה להן."

מה אני מעניקה? הרהרתי ביני לביני....
כל יום אני מגלה תשובה אחרת, חדשה.
אמונה, תקווה, שעה של פעילות איכותית למענך, מפגש אינטימי עם נשים.... 
להתבונן במראה ולאהוב את מה שרואים.  ציור: יעל חכם
הכל.  כל התשובות נכונות.

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לחשיבות הפעילות הגופנית בתקופת ההיריון ואחרי הלידה.   אולם נשים רבות חוות שינויים עצומים במהלך תקופת ההיריון בניהם עלייה במשקל, ירידה בכושר הגופני, שינויים במצב הרוח  ובסופו של דבר, אחרי הלידה חווים עייפות מתמדת וקושי עצום להשיל את הקילוגרמים העודפים.  נשים מספרות שההתבוננות במראה היא חוויה לא נעימה ולעתים מתסכלת.  להתבונן מראה ולראות שהמחיר הוא כבד, תרתי משמע, הייאוש לא נעשה יותר נח אלא רק יותר מתסכל.  

בסטודיו מתקיימים שיעורים המשלבים הכל.  הליכה ספורטיבית להגברת הכושר הגופני ושריפת עודפי השומן, שיעורי חיטוב ועיצוב וכל הפעילות נעשית תוך כדי התמקדות בבסיס הנשי שלנו: רצפת האגן.  אותה קרקעית שרירית שתפקידה לשאת את הרחם שלנו כשעובר גדל בתוכה ולהכינה לקראת לידה ולאחריה.

חדש בסטודיו: אימוני TRX וכושר לנשים ונערות.

על אימון TRX תוכלו לקרא כאן 
אימונים המשלבים אימון פונקציונאלי ואימון כח, חיזוק וחיטוב.  האימונים בקבוצות קטנות וביחס אישי.

יעלי מצטרפת לאימון הנערות

אני שמחה להעניק לנשים נוספות מניסיוני האישי ולהיות זו שתעלה את החיוך על הפנים בסופה של שעת פעילות.

לכל הנשים, האמהות והאמהות שבדרך.... שתהה שנה מאתגרת ומאושרת.

שלכן, שרית.


2 תגובות:

  1. כתוב כל כל יפה! והסטודיו שיצא בסוף לפועל נעים ויפה. שכל החלומות ימשיכו להתגשם!

    השבמחק