יום שבת, 12 בינואר 2013

מטרנה שלך (ובשבילך) הכי קרוב לאמא

את ערב ההשקה של 'מטרנה שלך' אפפה מסתוריות נעימה.  ליאת ורדי בר שאלה שאלות: מה הצבע האהוב עליי (סגול), מה המשקה האהוב עליי (אשכולית ואננס) מה המשפט שהוא מנטרה חוזרת ממני אל הילדים, איזו אמא אני מגדירה את עצמי (תציצו בעוגיה)... עניתי את התשובות מהבטן.    ו... לכי תדעי מה מחכה לך שם. אלוהים הרי נמצא בפרטים הקטנים.

את שרון קסטן בעלת האתר "דיאלוג עם ילדים" פגשתי במרכז ביג שנמצא בין שתי המושבות בהן אנו גרות ונסענו יחד לתל אביב.  הגענו למסעדת הילדה - אירועים מבית עדנה וכבר בכניסה נפתח משהו בלב.  איפה נשב?  על השולחנות בקבוקים קטנים עם קשית ואליה מחובר דגלון הנושא את שם הבלוגרית...  אהה... אמרה גברת Bling Bling, תחפשו את המשקה שלכן, תדעו איפה אתן יושבות...  (עשינו קומבינה...)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים... 
קצת קשקשת, קצת פטפטת, יאללה פשטנו מעיל.  מינגלינג עם נשים, אמהות, בלוגריות וגם בלוגר אחד...
 התחלנו את הערב בארוחת טעימה לאללה, בר סלטים ופשטידות.  
צילום: נעמי יוגב (אין ספק צלמת מוכשרת!)
יש שירימו גבה וישאלו מה לי ולמטרנה.  האם יש תכניות ללדת ילד נוסף?
אז זהו, שלא...  אמנם סיימתי את לידותיי והבן הקטן ביותר כבר כמעט בן 6 ובדרכו לכיתה א'  אבל במסגרת הפעילות בסטודיו שלי 'ספורטיבית' בין שיעורי חיטוב ועיצוב אני מקיימת סדנאות ושיעורים לנשים בהיריון ואחרי לידה (עם התינוקות וגם לבד) מה שמשאיר אותי מחוברת לנשים הריוניות, לאמהות טריות, לתינוקות, להנקה, לתמ"ל, לטיטול, לעייפות, לרצון לחזור לגזרה ומה לא...
חשוב לי להעביר לנשים שמגיעות אלי כל אינפורמציה רלוונטית שיכולה להקל עליהן ולסייע להן בכל שלב של ההריון, לקראת הלידה ואחריה...

אני אומרת שכל אישה היא אישה אבל אישה שלא הרתה ולא ילדה לא תבין נפש רעותה... (וכמובן שאיני מקלה בקושי של נשים שהן אמהות אבל מסיבות שונות לא הרו וילדו שהרי הקושי לגדל תינוק קיים גם כך וגם כך).
במילים פשוטות אם לא היית בהריון ולא ילדת מעולם לא תביני את נפשה של אותה אחת שהרתה וילדה.
במטרנה הבינו שתינוק מאושר גדל לאמא מאושרת.  אמא מאושרת היא אמא שטוב לה, אמא שבטוחה בעצמה, אמא שמעזה לבקש עזרה, לפנות בשאלה.  אמא שיש לה סביבה תומכת משלה, זמינה, נגישה, מקצועית ומרגיעה.

מטרנה השיקו לאחרונה את "מטרנה שלך".  עולם חדש של תכנים והטבות המותאמים במיוחד לאם ולתינוק.
במטרנה מלווים את האם בכל שלב ושלב בהתפתחות התינוק, עם תכנים טיפים ועצות בנושאי תזונה, התפתחות תינוקות, שינה הנקה והטבות ייחודיות מותאמות.  האתר דינאמי ומותאם לכל שלב ושלב בהתפתחות התינוק.
 ההרשמה חינם ומיד את מחוברת.   (מוזמנת לצפות בסרטון ההדרכה על מטרנה שלך)

אתר "מטרנה שלך" מותאם אישית לאם ולתינוק.    כן, זה היה גם הקונספט של ערב ההשקה.  הכל היה מותאם לכל אחת מאיתנו... המשקה, העוגיה, הפלייסמנט...  

בערב ההשקה עברנו בין פינות ייעוץ המוצעות באתר לאמהות: שינה, הנקה, ניפוץ מיתוסים בשאלות נכון לא נכון והתנסות בהפעלת אתר מטרנה שלך.  הייתה גם פינת צילום 'טיפים'  אז אם את נרשמת ל'מטרנה שלך' אוליי תגלי את הטיפ שלי.

צילום וידאו לאתר 'מטרנה שלך'. טיפים יעילים לחזרה לגזרה אחרי לידה
צילום: נעמי יוגב


אין ספק... אמהות יקרות ואמהות שבדרך,  במטרנה לקחו את 'לפנק לפנק לפנק' באקסטרים ועפו עליו..

בפינת השינה חיכו לנו כריות לילה טוב נעימות וכשפתחנו את הרוכסן הגיח החוצה כלבלב חביב ורך שאצלנו בבית מיד זכה לכינוי 'כלבלבי' (מי אמר שאני לא מרשה להכניס כלבים הבייתה???)

בתחנת ההנקה חיכו כריות הנקה מדליקות מבית מאמאסיטה של היוצרות עידית ומינדה.  ואני שואלת את עצמי  איפה כל זה היה כשאני הייתי צריכה??? אבל הנה אני כאן בשביל להעביר את הבשורה .....

שאלות ומיתוסים על אמהות, הריון והנקה.
צילום: נעמי יוגב

במטרנה ממליצים על הנקה!
צילום: נעמי יוגב
מיס פטל בפעולה
צילום: נעמי יוגב
לקראת סיום פגשנו את מיס פטל, לא הארנב.  אלא את שרית וסתיו מהבלוג המתוק מיס פטל שיש בו שלל רעיונות קסומים.  עם שרית וסתיו הכנו צנצנת לשמירת כפתורים, סיכות ומחטים מצנצנת של מחית מטרנה...  כאילו מיחזרנו זכוכית... ידודיתיים לסביבה וסוף סוף יש סדר בגזרת הכפתורים  :)






מאחורי עדשת המצלמה הייתה הצלמת נעמי יוגב.  אי אפשר היה להתעלם מנוכחותה והיה ברור שכל קליק יצא מדליק.  היכנסו לפייס שלה.  


הבדים של מיס פטל
צילום: נעמי יוגב

לסיום, נשים יקרות, אמהות וגם אבות...
פעם שאל אותי בני הבכור מתי אישה יודעת שהיא הופכת לאמא?  שאלה רגישה, תמימה, נבונה.  
זה היה קרוב ללידת בנה הבכור של חברתי הטובה מיכל.  עניתי שברגע שלאישה יש תינוק, היא מיד הופכת לאמא.  התבוננתי בפניו וראיתי עיניים מבינות.

אנחנו הופכות לאמהות ואז מה שהיה לפני משתנה.  העולם נהיה קצת אחרת.  בלבה של כל אם יש שק מלא אהבה וכל טוב עבור כל אחד מילדיה.  השק לא מתרוקן אף פעם. הוא מתמלא בכל פעם שמעניקים אהבה....

ומבלי להישמע קלישאתית, מטרנה זה לא רק ת.מ.ל (תחליף מזון לתינוקות). במטרנה מעודדים הנקה! השקת "מטרנה שלך" מוסיפה מובן נוסף למושג "הכי קרוב לאמא"!





וקבלו הצצה בעוגייה....  






2 תגובות:

  1. ואוו- נשמע ערב מדליק ומהנה במיוחד!
    ושרית- הכל כתוב בצורה זורמת, כ"כ כיף לקרוא אותך!!!

    השבמחק